MUSEOA KOMIKIETATIK

museoa komikietatik

Kaixo! INES NAIZ eta...abenturaz beteriko istorio bat sortzen lagunduko zenidake?

Euskal Itsas Museoak komiki baten idazle bilakatzea proposatzen dizu. Gustatuko litzaizuke? Guk irudiez beterik dagoen komiki bat emango dizuegu eta zuek, komikiaren gidoia egin dezakezue!

Oraingo honetan, Ines izango dugu protagonista, eta bere anaia Juan Sebastian Elkanoren bidaia egingo du. Batetik, Museo bakoitzak prestatu duen komikia deskargatzeko eta betetzeko aukera izango duzue. Bestetik, familiako txikiek, gure pertsonaia protagonistaren irudia jeitsi eta marraztu dezakete!

Komikia HEMEN

Protagonistaren irudia HEMEN

Jarduera hau, Gipuzkoako Foru Aldundiko Museoen “Euskal Itsas Museoko familiak sarean” ekimenaren bigarren pausoa da. Beraz, programa osoan parte hartu nahi izanez gero, Google Class Room plataformaren bitartez egin dezakezue.